Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
informatyczne szkolenia.pl   Click to listen highlighted text! informatyczne szkolenia.pl Powered By GSpeech

+48 504 494 203

+42 683 68 66

Biuro czynne:

8:00 - 16:00

ul. Pabianicka 119/131

Łódź

 

OPEN


2.10/00080/2017

RIS
OPEN
OPEN

PIFS
 

 

Adresaci szkolenia    Czas trwania    Cena    Promocja     Formularz zgłoszeniowy    Miejsce szkolenia    Jak dojechać


Reklama - siła wyobraźni, działanie na podświadomość, koło napędowe dzisiejszego świata. Skuteczna reklama to taka, którą się zapamiętuje.

Facebook dzisiaj to nie tylko portal społecznościowy ale również baza informacji wykorzystywana do skutecznej reklamy. Dzięki posiadaniu ogromnych danych o użytkownikach, Facebook pozwala na precyzyjne docieranie do grupy docelowej dając tym samym wiele rozwiązań i możliwości reklamowych. Dlatego warto posiadać kluczowe informacje na ten temat, aby zaoszczędzić sporo pieniędzy i czasu.

Jako Grupa Reklamowa praktykujemy to skutecznie od lat. O tym, jak wykorzystać potencjał Facebook Ads, jak tworzyć kampanie reklamowe oparte o remarketing, jak posługiwać się takimi narzędziami jak Ads Manager i Power Editor, dowiesz się na tym właśnie szkoleniu.

 

Adresaci szkolenia:

Polecamy je osobą które rozpoczynają działalność  w świecie marketingu internetowego i tym którzy już korzystają z Facebooka Ads, ale chcą uporządkować swoją wiedzę poznać nowe strategie reklamowe nauczyć się obsługi zaawansowanych narzędzi i tym samym zoptymalizować swoje działania.

 

Czas trwania: 1 dzień/ 8 godzin

 

Miejsce szkolenia

  • Łódź
  • ul. Pabianicka 119/131

 

Cena: 880 zł brutto zawiera:

  • udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe, lunch
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat/zaświadczenia

 

PROMOCJA

Uczestnicząc w tym szkoleniu otrzymasz bezterminowy VOUCHER w wysokości 10% na dowolne szkolenie z naszej oferty, w tym na szkolenie dla dzieci (szczegóły na www.komputerowakraina.pl)

 

Formularz zgłoszeniowy

Formularz zgłoszeniowy REKLAMA NA FACEBOOKU

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Program szkolenia 



  • Dlaczego warto prowadzić kampanię na Facebooku ?
  • Koszt prowadzenia kampanii, a realne przychody
  • Facebook jako dodatkowe korzyści – SEO


  • Inspirujące trendy na Facebooku
  • Zaplanowanie strategii
  • W jakim celu zakładamy Fan Page
  • Jak edytować założony profil
  • Jakie informacje zamieszczać
  • Jak określić grupę docelową (target) ?
  • Jak dotrzeć do grypy docelowej ?
  • Jak pozyskać pierwszych fanów ?
  • Jak interpretować statystyki ?


  • Integracja facebooka z systemami: Joomla, wordpress'em, HTML
  • Wtyczki społecznościowe
  • Likebox


  • Podstawy Menadżera reklam FB
  • Rodzaje reklam
  • Targetownie reklamy, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją
  • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii
  • Podstawy Power Editora
  • Video na Facebooku
  • Virale – marketing
  • Canvas - marketing
  • Real -Time Marketingu
  • Influencer Marketing


  • Jak prawidłowo pisać, żeby zwiększać zaangażowanie ?
  • Jakie rodzaje postów są najbardziej popularne ?
  • Co publikować na Facebooku ?
  • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
  • Konkurs na Facebooku zgodnie z regulaminem
  • Przykłady prawidłowych treści na Facebooku


  • Obsługa klienta na Facebooku
  • Statystyki odwiedzin - page Analytics
  • Jakie narzędzia są niezbędne
  • Jak mierzyć skuteczność działań na Facebooku


  • Zdobywanie nowych fanów przez przycisk "Lubię to" (nowość)
  • Przycisk "Lubię to"
  • Aktywna reklama na facebooku
  • Jak sprawić, aby klienci mogli promować każdy produkt/ usługę wśród znajomych ?
  • Facebook Connect
  • Facebook Comments - efektowne komentarze


  • Praktyczne ćwiczenia
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookies, prosimy opuść stronę lub zablokuj takie pliki w ustawieniach swojej przeglądarki.

  
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech