Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
informatyczne szkolenia.pl   Click to listen highlighted text! informatyczne szkolenia.pl Powered By GSpeech

+48 504 494 203

+42 683 68 66

Biuro czynne:

8:00 - 16:00

ul. Pabianicka 119/131

Łódź

 

OPEN

PIFS
OPEN


2.10/00080/2017

RIS
OPEN
 

Marketing Internetowy


Marketing Internetowy

Szkolenie z Marketingu Internetowego przygotowuje do świadomego i profesjonalnego promowania marki w świecie Internetu. Możliwości efektywnego wykorzystania reklamy jest wiele. Na szkoleniu pokażemy ten wachlarz, który według naszego ponad 10 letniego doświadczenia sprawdza się najlepiej.

Biorąc udział w szkoleniu uczestnik:

  • dowie się jak wykorzystać w działaniach marketingowych media społecznościowe (social media)
  • pozna podstawowe zasady optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki - polityka SEO
  • dowie się jak wybrać najlepsze słowa kluczowe do pozycjonowania
  • dowie się jak w praktyczny sposób wykorzystać internet w promocji własnej marki, produktu i wizerunku

 

Adresaci szkolenia

Polecamy je osobą które rozpoczynają działalność  w świecie marketingu internetowego i tym którzy już korzystają min. z Facebooka Ads, Instagram, Twitter, Google + ale chcą uporządkować swoją wiedzę poznać nowe strategie reklamowe nauczyć się obsługi zaawansowanych narzędzi i tym samym zoptymalizować swoje działania.

 

Cele szkolenia

Celem szkolenia "Marketing Internetowy" jest przygotowanie uczestników do planowania i realizacji skutecznej kampanii reklamowej i kreowania wizerunku

w mobilnym świecie internetu.

 

Program szkolenia

Dzień I

  • Wprowadzenie
  • Social Media - Czym są i do czego są wykorzystywane w marketingu? 
  • "Szkielet cyfrowej strategii" :

        - witryna internetowa

        - e-mail marketing

        - marketing treści

       -  Jak założyć lokalną wizytówkę Google dla firm

  •     Trendy w mediach społecznościowych

     

 

Dzień II

  • Obecność w mediach społecznościowych
  • Portale społecznościowe jako sposób na budowanie marki i pozyskiwanie klientów :

        - FB

        - Twitter

        - Instagram

       -  snapchat

       - google +

  • Zakładanie kont firmowych
  • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Zarządzanie panelem administracyjnym

 

Dzień III

  • Dobra strona internetowa jako narzędzie marketingowe
  • Optymalizacja strony
  • Słowa kluczowe i pozycjonowanie
  • Indeksacja witryny / mety
  • Zaplecze Seo
  • Egzamin wewnętrzny

 

Dzień IV (pakiet rozszerzony)

  • Kreatywność w marketingu

        - burza mózgów

  •  Grafika i jej znaczenie w kampanii reklamowej

 

Dzień V i VI (pakiet rozszerzony)

  •  Tworzenie dodatkowego zaplecza SEO
  •  Kodowanie w HTML oraz CSS

    

 

Kliknij aby sprawdzić szczegółowy program szkolenia. 

 

Metoda prowadzenia szkolenia

Jesteśmy przede wszystkim praktykami dlatego nasze szkolenia to:

  • zajęcia praktyczne z wykorzystaniem Google i witryny internetowej
  • mini-wykłady jako podstawy wiedzy teoretycznej

Czas trwania: 3 dni (21 godziny), 6 dni (42 godzin) pakiet rozszerzony 

 

Miejsce szkolenia

  • Łódź
  • ul. Pabianicka 119/131

 

Cena: 1260 zł (3 dni)*,  2300 zł (6 dni) netto*

       

Możliwość dofinansowania do 80% na szkolenia z sektora firm mikro,małych i średnich przedsiębiorstw !

Oferujemy również szkolenia z dojazdem. ( cena ustalana indywidualnie). Więcej szczegółów pod linkiem: strefarozwoju.lodz.pl

Oferta obejmuje:

  • udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat/zaświadczenia

* cena nie zawiera dofinansowania.

Szkolenie sześciodniowe będzie zawierać więcej materiałów specjalistycznych i praktycznych ,które pozwolą na skuteczniejszą promocję w mediach społecznościowych

 

PROMOCJA

Uczestnicząc w tym szkoleniu otrzymasz bezterminowy VOUCHER w wysokości 10% na dowolne szkolenie z naszej oferty, w tym na szkolenie dla dzieci (szczegóły na www.komputerowakraina.pl)

 

 REGULAMIN

 

Formularz zgłoszeniowy

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Program szkolenia 



  • Dlaczego warto prowadzić kampanię na Facebooku ?
  • Koszt prowadzenia kampanii, a realne przychody
  • Facebook jako dodatkowe korzyści – SEO


  • Inspirujące trendy na Facebooku
  • Zaplanowanie strategii
  • W jakim celu zakładamy Fan Page
  • Jak edytować założony profil
  • Jakie informacje zamieszczać
  • Jak określić grupę docelową (target) ?
  • Jak dotrzeć do grypy docelowej ?
  • Jak pozyskać pierwszych fanów ?
  • Jak interpretować statystyki ?


  • Integracja facebooka z systemami: Joomla, wordpress'em, HTML
  • Wtyczki społecznościowe
  • Likebox


  • Podstawy Menadżera reklam FB
  • Rodzaje reklam
  • Targetownie reklamy, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją
  • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii
  • Podstawy Power Editora
  • Video na Facebooku
  • Virale – marketing
  • Canvas - marketing
  • Real -Time Marketingu
  • Influencer Marketing


  • Jak prawidłowo pisać, żeby zwiększać zaangażowanie ?
  • Jakie rodzaje postów są najbardziej popularne ?
  • Co publikować na Facebooku ?
  • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
  • Konkurs na Facebooku zgodnie z regulaminem
  • Przykłady prawidłowych treści na Facebooku


  • Obsługa klienta na Facebooku
  • Statystyki odwiedzin - page Analytics
  • Jakie narzędzia są niezbędne
  • Jak mierzyć skuteczność działań na Facebooku


  • Zdobywanie nowych fanów przez przycisk "Lubię to" (nowość)
  • Przycisk "Lubię to"
  • Aktywna reklama na facebooku
  • Jak sprawić, aby klienci mogli promować każdy produkt/ usługę wśród znajomych ?
  • Facebook Connect
  • Facebook Comments - efektowne komentarze


  • Praktyczne ćwiczenia

Formularz zgłoszeniowy Marketing Internetowy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookies, prosimy opuść stronę lub zablokuj takie pliki w ustawieniach swojej przeglądarki.

  
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech