Oferta: dobre szkolenie komputerowe w lodzi, kurs pozycjonowania stron internetowych lodz, kurs reklamy na facebook lodz, kurs social media lodz, kursy cms lodz, kursy komputerowe lodz, kursy obslugi komputera lodz, kursy pozycjonowania stron internetowych lodz, kursy pozycjonowania stron lodz, kursy social media lodz, szkolenia cms lodz, szkolenia e marketing lodz, szkolenia i kursy komputerowe lodz, szkolenia informatyczne lodz, szkolenia komputerowe lodz, szkolenia obslugi komputera lodz, szkolenia seo lodz, szkolenia social media lodz, szkolenie e marketing lodz, szkolenie excel lodz, szkolenie joomla lodz, szkolenie marketing internetowy lodz, szkolenie office lodz, szkolenie pozycjonowania stron internetowych lodz, szkolenie pozycjonowania stron lodz, szkolenie reklama na facebook lodz, szkolenie reklamy na facebook lodz, szkolenie seo lodz, szkolenie social media lodz, szkolenie wordpress lodz, szkolenie z marketingu internetowego lodz, szkolenie z obslugi komputera lodz, szkolenie z pozycjonowania stron lodz, tanie kursy komputerowe lodz, tanie szkolenia komputerowe lodz, tanie szkolenie komputerowe w lodzi
  Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
informatyczne szkolenia.pl   Click to listen highlighted text! informatyczne szkolenia.pl Powered By GSpeech

+48 504 494 203

+42 683 68 66

Biuro czynne:

8:00 - 16:00

ul. Pabianicka 119/131

Łódź

 

OPEN

PIFS
OPEN


2.10/00080/2017

RIS
OPEN
 

Marketing Internetowy


Marketing Internetowy

Szkolenie z Marketingu Internetowego przygotowuje do świadomego i profesjonalnego promowania marki w świecie Internetu. Możliwości efektywnego wykorzystania reklamy jest wiele. Na szkoleniu pokażemy ten wachlarz, który według naszego ponad 10 letniego doświadczenia sprawdza się najlepiej.

Biorąc udział w szkoleniu uczestnik:

  • dowie się jak wykorzystać w działaniach marketingowych media społecznościowe (social media)
  • pozna podstawowe zasady optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki - polityka SEO
  • dowie się jak wybrać najlepsze słowa kluczowe do pozycjonowania
  • dowie się jak w praktyczny sposób wykorzystać internet w promocji własnej marki, produktu i wizerunku

 

Adresaci szkolenia

Polecamy je osobą które rozpoczynają działalność  w świecie marketingu internetowego i tym którzy już korzystają min. z Facebooka Ads, Instagram, Twitter, Google + ale chcą uporządkować swoją wiedzę poznać nowe strategie reklamowe nauczyć się obsługi zaawansowanych narzędzi i tym samym zoptymalizować swoje działania.

 

Cele szkolenia

Celem szkolenia "Marketing Internetowy" jest przygotowanie uczestników do planowania i realizacji skutecznej kampanii reklamowej i kreowania wizerunku

w mobilnym świecie internetu.

 

Program szkolenia

Dzień I

  • Wprowadzenie
  • Social Media - Czym są i do czego są wykorzystywane w marketingu? 
  • "Szkielet cyfrowej strategii" :

        - witryna internetowa

        - e-mail marketing

        - marketing treści

       -  Jak założyć lokalną wizytówkę Google dla firm

  •     Trendy w mediach społecznościowych

     

 

Dzień II

  • Obecność w mediach społecznościowych
  • Portale społecznościowe jako sposób na budowanie marki i pozyskiwanie klientów :

        - FB

        - Twitter

        - Instagram

       -  snapchat

       - google +

  • Zakładanie kont firmowych
  • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii reklamowych
  • Zarządzanie panelem administracyjnym

 

Dzień III

  • Dobra strona internetowa jako narzędzie marketingowe
  • Optymalizacja strony
  • Słowa kluczowe i pozycjonowanie
  • Indeksacja witryny / mety
  • Zaplecze Seo
  • Egzamin wewnętrzny

 

Dzień IV (pakiet rozszerzony)

  • Kreatywność w marketingu

        - burza mózgów

  •  Grafika i jej znaczenie w kampanii reklamowej

 

Dzień V i VI (pakiet rozszerzony)

  •  Tworzenie dodatkowego zaplecza SEO
  •  Kodowanie w HTML oraz CSS

    

 

Kliknij aby sprawdzić szczegółowy program szkolenia. 

 

Metoda prowadzenia szkolenia

Jesteśmy przede wszystkim praktykami dlatego nasze szkolenia to:

  • zajęcia praktyczne z wykorzystaniem Google i witryny internetowej
  • mini-wykłady jako podstawy wiedzy teoretycznej

Czas trwania: 3 dni (21 godziny), 6 dni (42 godzin) pakiet rozszerzony 

 

Miejsce szkolenia

  • Łódź
  • ul. Pabianicka 119/131

 

Cena: 1260 zł (3 dni)*,  2300 zł (6 dni) netto*

       

Możliwość dofinansowania do 80% na szkolenia z sektora firm mikro,małych i średnich przedsiębiorstw ! Więcej szczegółów pod linkiem: strefarozwoju.lodz.pl

Oferujemy również szkolenia z dojazdem ( cena ustalana indywidualnie).

Oferta obejmuje:

  • udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat/zaświadczenia

* cena nie zawiera dofinansowania.

Szkolenie sześciodniowe będzie zawierać więcej materiałów specjalistycznych i praktycznych ,które pozwolą na skuteczniejszą promocję w mediach społecznościowych

 

PROMOCJA

Uczestnicząc w tym szkoleniu otrzymasz bezterminowy VOUCHER w wysokości 10% na dowolne szkolenie z naszej oferty, w tym na szkolenie dla dzieci (szczegóły na www.komputerowakraina.pl)

 

 REGULAMIN

 

Formularz zgłoszeniowy

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Program szkolenia 



  • Dlaczego warto prowadzić kampanię na Facebooku ?
  • Koszt prowadzenia kampanii, a realne przychody
  • Facebook jako dodatkowe korzyści – SEO


  • Inspirujące trendy na Facebooku
  • Zaplanowanie strategii
  • W jakim celu zakładamy Fan Page
  • Jak edytować założony profil
  • Jakie informacje zamieszczać
  • Jak określić grupę docelową (target) ?
  • Jak dotrzeć do grypy docelowej ?
  • Jak pozyskać pierwszych fanów ?
  • Jak interpretować statystyki ?


  • Integracja facebooka z systemami: Joomla, wordpress'em, HTML
  • Wtyczki społecznościowe
  • Likebox


  • Podstawy Menadżera reklam FB
  • Rodzaje reklam
  • Targetownie reklamy, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją
  • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii
  • Podstawy Power Editora
  • Video na Facebooku
  • Virale – marketing
  • Canvas - marketing
  • Real -Time Marketingu
  • Influencer Marketing


  • Jak prawidłowo pisać, żeby zwiększać zaangażowanie ?
  • Jakie rodzaje postów są najbardziej popularne ?
  • Co publikować na Facebooku ?
  • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
  • Konkurs na Facebooku zgodnie z regulaminem
  • Przykłady prawidłowych treści na Facebooku


  • Obsługa klienta na Facebooku
  • Statystyki odwiedzin - page Analytics
  • Jakie narzędzia są niezbędne
  • Jak mierzyć skuteczność działań na Facebooku


  • Zdobywanie nowych fanów przez przycisk "Lubię to" (nowość)
  • Przycisk "Lubię to"
  • Aktywna reklama na facebooku
  • Jak sprawić, aby klienci mogli promować każdy produkt/ usługę wśród znajomych ?
  • Facebook Connect
  • Facebook Comments - efektowne komentarze


  • Praktyczne ćwiczenia

Formularz zgłoszeniowy Marketing Internetowy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookies, prosimy opuść stronę lub zablokuj takie pliki w ustawieniach swojej przeglądarki.

  
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech