Oferta: dobre szkolenie komputerowe w lodzi, kurs pozycjonowania stron internetowych lodz, kurs reklamy na facebook lodz, kurs social media lodz, kursy cms lodz, kursy komputerowe lodz, kursy obslugi komputera lodz, kursy pozycjonowania stron internetowych lodz, kursy pozycjonowania stron lodz, kursy social media lodz, szkolenia cms lodz, szkolenia e marketing lodz, szkolenia i kursy komputerowe lodz, szkolenia informatyczne lodz, szkolenia komputerowe lodz, szkolenia obslugi komputera lodz, szkolenia seo lodz, szkolenia social media lodz, szkolenie e marketing lodz, szkolenie excel lodz, szkolenie joomla lodz, szkolenie marketing internetowy lodz, szkolenie office lodz, szkolenie pozycjonowania stron internetowych lodz, szkolenie pozycjonowania stron lodz, szkolenie reklama na facebook lodz, szkolenie reklamy na facebook lodz, szkolenie seo lodz, szkolenie social media lodz, szkolenie wordpress lodz, szkolenie z marketingu internetowego lodz, szkolenie z obslugi komputera lodz, szkolenie z pozycjonowania stron lodz, tanie kursy komputerowe lodz, tanie szkolenia komputerowe lodz, tanie szkolenie komputerowe w lodzi
  Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
informatyczne szkolenia.pl   Click to listen highlighted text! informatyczne szkolenia.pl Powered By GSpeech

+48 504 494 228

+42 683 68 66

Biuro czynne:

8:00 - 16:00

ul. Pabianicka 119/131

Łódź

OPEN

PIFS
OPEN


2.10/00079/2018

RIS
OPEN
 

Marketing Internetowy


Marketing Internetowy

Szkolenie z Marketingu Internetowego przygotowuje do świadomego i profesjonalnego promowania marki w świecie Internetu. Możliwości efektywnego wykorzystania reklamy jest wiele. Na szkoleniu pokażemy ten wachlarz, który według naszego ponad 10 letniego doświadczenia sprawdza się najlepiej.

Biorąc udział w szkoleniu uczestnik:

  • dowie się jak wykorzystać w działaniach marketingowych media społecznościowe (social media)
  • dowie się jak w praktyczny sposób wykorzystać internet w promocji własnej marki, produktu i wizerunku
  • stworzy własną kampanię reklamową z wykorzystaniem grafiki dostępnej w internecie

 

Adresaci szkolenia

Szkolenie dedykowane jest właścicielom firm, pracownikom działu marketingu, osobom zarządzającym działem marketingu, wszystkim, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i wiedzę w tym temacie i w praktyczny sposób wykorzystać ją w codziennej pracy. 

 

Cele szkolenia

Szkolenie z Marketingu Internetowego na ma celu uzyskanie kompetencji i przygotowuje do samodzielnego, świadomego i profesjonalnego promowania marki w świecie Internetu. W tym celu uczestnik dowie się jakie obecnie panują trendy w marketingu, jak wykorzystać dostępne narzędzia i jak prowadzić kampanie marketingowe min. na portalach społecznościowych.

 

Program szkolenia

  • Podstawowe definicje i prawa rządzące marketingiem
  • SocialMedia - czym są, do czego są wykorzystywane w marketingu
  • Trendy w marketingu
  • Szkielet cyfrowej strategii - e-mail marketing, marketing treści, wizytówka Google, obecność w mediach społecznościowych
  • Portale społecznościowe jako sposób na budowanie marki i pozyskiwanie klientów - Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin Google+
  • Zakładanie kont firmowych    

 

 

Metoda prowadzenia szkolenia

Jesteśmy przede wszystkim praktykami dlatego nasze szkolenia to:

  • zajęcia praktyczne z wykorzystaniem Google i witryny internetowej
  • mini-wykłady jako podstawy wiedzy teoretycznej

Czas trwania: 2 dni (16 godzin) 

 

Miejsce szkolenia

  • Łódź
  • ul. Pabianicka 119/131

 

Cena: 960 zł netto (2 dni)*

       

Możliwość dofinansowania do 80% na szkolenia z sektora firm mikro,małych i średnich przedsiębiorstw ! Więcej szczegółów pod linkiem: strefarozwoju.lodz.pl

Szkolenie może również zostać zrealizowane w formie szkolenia zamkniętego na potrzeby konkretnego Przedsiębiorstwa, w terminie i miejscu uzgodnionym przez strony.

Oferta obejmuje:

  • udział w szkoleniu
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
  • certyfikat/zaświadczenia

* cena netto.

 

Cena netto usługi szkoleniowej dotyczy TYLKO szkoleń z dofinansowaniem ze środków publicznych w min. 70% i dotyczy kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu dofinansowanym jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych zgodnie z Regulaminem Operatora, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora, u którego składa się dokumenty związane z dofinansowaniem.

PROMOCJA

Uczestnicząc w tym szkoleniu otrzymasz bezterminowy VOUCHER w wysokości 10% na dowolne szkolenie z naszej oferty, w tym na szkolenie dla dzieci (szczegóły na www.komputerowakraina.pl)

 

 REGULAMIN

 

Formularz zgłoszeniowy

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Program szkolenia 



  • Dlaczego warto prowadzić kampanię na Facebooku ?
  • Koszt prowadzenia kampanii, a realne przychody
  • Facebook jako dodatkowe korzyści – SEO


  • Inspirujące trendy na Facebooku
  • Zaplanowanie strategii
  • W jakim celu zakładamy Fan Page
  • Jak edytować założony profil
  • Jakie informacje zamieszczać
  • Jak określić grupę docelową (target) ?
  • Jak dotrzeć do grypy docelowej ?
  • Jak pozyskać pierwszych fanów ?
  • Jak interpretować statystyki ?


  • Integracja facebooka z systemami: Joomla, wordpress'em, HTML
  • Wtyczki społecznościowe
  • Likebox


  • Podstawy Menadżera reklam FB
  • Rodzaje reklam
  • Targetownie reklamy, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją
  • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii
  • Podstawy Power Editora
  • Video na Facebooku
  • Virale – marketing
  • Canvas - marketing
  • Real -Time Marketingu
  • Influencer Marketing


  • Jak prawidłowo pisać, żeby zwiększać zaangażowanie ?
  • Jakie rodzaje postów są najbardziej popularne ?
  • Co publikować na Facebooku ?
  • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
  • Konkurs na Facebooku zgodnie z regulaminem
  • Przykłady prawidłowych treści na Facebooku


  • Obsługa klienta na Facebooku
  • Statystyki odwiedzin - page Analytics
  • Jakie narzędzia są niezbędne
  • Jak mierzyć skuteczność działań na Facebooku


  • Zdobywanie nowych fanów przez przycisk "Lubię to" (nowość)
  • Przycisk "Lubię to"
  • Aktywna reklama na facebooku
  • Jak sprawić, aby klienci mogli promować każdy produkt/ usługę wśród znajomych ?
  • Facebook Connect
  • Facebook Comments - efektowne komentarze


  • Praktyczne ćwiczenia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookies, prosimy opuść stronę lub zablokuj takie pliki w ustawieniach swojej przeglądarki Polityka prywatności.

  
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech