Reklamacja
  Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
informatyczne szkolenia.pl   Click to listen highlighted text! informatyczne szkolenia.pl Powered By GSpeech

+48 504 494 228

+42 683 68 66

Biuro czynne:

8:00 - 16:00

ul. Pabianicka 119/131

Łódź

OPEN

PIFS
OPEN


2.10/00079/2018

RIS
OPEN
 

Reklamacja usługi szkoleniowej

 

Każdy uczestnik szkolenia ma prawo wnieś reklamację z tytułu nieprawidłowego wykonania usługi szkoleniowej, z powodu niezadowolenia formy prowadzenia szkolenia, innego programu szkoleniowego niż wynika z bazy BUR, oraz innego uargumentowanego zastrzeżenia.

 

Reklamację należy złożyć do biura Netmi Group w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 

Termin składania reklamacji wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została zrealizowana lub nie została zrealizowana.

 

Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.

 

 

Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 30 dni roboczych, od dnia jej złożenia. Jeżeli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Usługodawca powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.

 

W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji uczestnikowi przysługuje, częściowy lub całkowity zwrot kosztów usługi edukacyjnej, możliwość ponownego uczestnictwa w kursie o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.

 

Naruszenie warunków postępowania reklamacyjnego skutkuje nieważnością wniesionej reklamacji.

 

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookies, prosimy opuść stronę lub zablokuj takie pliki w ustawieniach swojej przeglądarki Polityka prywatności.

  
Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech